יום שישי, 24 באפריל 2009

ידינו המושטת למלחמה


ראיתם פעם סרט סנאפ? כזה שבו פתאום רוצחים בנאדם. רוצחים באמת, לא בכאילו. שנים טענו שמדובר בקנוניה של האינטרפול ושאין באמת כזה דבר. אז הנה זה סוף סוף כאן: סרט סנאפ ישר מ-ynet. 

ספוילר: בסרט רואים חיילי צה"ל רוצחים אדם אך ורק בגלל שלבש חולצה צהובה. יותר בולט, יותר קל. 

באתי להגיד שזה לבעלי קיבה רגישה בלבד, אבל אם ynet לא חושבים ככה, קשה לי להוסיף סתם אזהרות. למי שבטנו מקשה עליו או סתם רוצה להתנחם הנה מכתב שכתב חבר של באסם אבו רחמה. 

ההמלצות שלי לסוף השבוע לכל מי שעזר לממן את הרצח ורוצה לנקות ולו במעט את מצפונו, ברמת קושי עולה: 


2. לקנות חולצה מקסימה של שלום עכשיו - "ירושלים - שתי בירות לשתי עמים".

3. ללבוש צהוב ביום הנקבה הקרוב ולהוריד את הדגל לחצי התורן. 

5 תגובות:

  1. לא יודעת למה התפתתי לראות את הסרט. כל פעם אני מתפתה לראות אותם וכל פעם מזועזעת מחדש. אני מקבלת את ההצעות האופרטיביות שהצעת כדי לנקות את מצפוני. אבל נראה לי שכדאי לחשוב על משהו חזק יותר. משהו שיוציא אותנו כבר מהכורסא.

    תודה לך

    השבמחק
  2. התפתת לראות כי אי אפשר שלא. זה כמו תאונת רכב. במקרה הספציפי הזה גם חייבים לראות. צריך לשבת, להסתכל ולדמיין איזה אחוז מהאירוע כספי המיסים שלך מימנו.

    לגבי משהו יותר חזק - טובי המוחות שלנו עובדים על זה. איך נתן אוהב לומר: "קצף מהפה" :)

    השבמחק
  3. אני חושב שלצפות שהפתרון יבוא ממנהיגינו זה נאיבי ובלתי מתקבל על הדעת. מהתקשורת לא תבוא הישועה וגם בית המשפט העליון כבר הוכיח את אוזלת ידו במקרים רבים.
    את הסולידריות השמאלנית האנטי/פוסט ציונית אפשר לספור על כפות הידיים של עשירית מהעובדים הזרים שחיים בארץ.
    לגבי אקטיביזם שמאלני - לדעתי אפשר למצוא התאמה כמעט מושלמת בין מספר ההפגנות ה"גדולות" שאורגנו על ידי השמאל (הפוסט ציוני כפי שכבר ציינתי), למספר הפעמים שמספר דו ספרתי של פלסטינאים הרוגים נכתב על דפי העיתון.
    לדעתי יש לכוון אל הדור הבא. להכין תוכניות חומש ומגירה לחינוך האלטרנטיבי בשיטת ה"פדגוגיה הביקורתית" מבית מדרשו של פאולו פרירה.
    http://www.perfectfit.org/CT/index2.html
    גיוס כספים ייעשה באמצעות שת"פ עם האנשים העשירים בעולם (לא היהודים, השייחים).
    רק מילדינו הביקורתיים והלא אדישים כמונו תבוא הישועה.

    השבמחק
  4. ברוך הבא לבלוג. אני מקווה שזה שאתה אנונימי לא אומר שלא תישאר.

    לצערי איני מכיר את פאולו פרירה. מריפרוף מהיר על הערך בויקי נראה לי שבהחלט שווה להכיר.

    השבמחק