יום שישי, 3 באפריל 2009

פשוט נורא

האירופאים האלה הם משהו שלא יעלה על הדעת. המפלצות המרושעות וחסרות המעש מגדלות שפמים וזקנים כאילו אין מחר. במקום להתבייש בהתנהגותם הנלוזה, הם עוד עושים תחרויות ומחלקים פרסים. 

שימו לב לווילי, אדם שבכל חברה מתוקנת היה נסכל באבנים. שמתי תמונה בשביל שגם העצלנים שביניכם יוכלי להתרשם. תתבייש לך ווילי! אין עוד מיעוטים למגר? אין זר ואחר להתעלל בו? כל מה שנשאר במוחך המנוון זה לגדל שפם? פשוט רואים שווילי מעולם לא הרג ערבים כשהו לבוש בשמלה. בושה וחרפה!

4 תגובות:

  1. בהתעלם מהציניות, סחתיין על בחירת נושא לפוסט. עדכני אך הומוריסטי, חסר משקל אך לא קל דעת.
    בלוגרית נוספת שכתבה על התחרות המטופשת הזאת הגיעה להומפייג' של הארץ. היא גם צירפה יותר תמונות.
    http://cafe.themarker.com/view.php?t=965987

    השבמחק
  2. קיבלתי את הרעיון ממנה. כמה לא מקורי מצידי. היא לקחה את התמונות מעמוד הבית של התחרות. אני החלטתי להביא לקוראי את הטוב ביותר, לפחות בעיני.

    ציניות אולי לעולם אינה במקום, אבל קשה לי להתעלם מהפער התרבותי. כישראלי מצוי ישר חשבתי לעצמי "הם כאלה פתטים המפגרים האלה". לאחר שהסתכלתי בתמונה של האיש הזה, לאט לאט עלתה במוחי תמונה אחרת.

    לא כל מה שלא יורה אינו חשוב. החיים באירופה לא משעממים, כפי שנהוג לומר בארצנו. הם ססגוניים ומלאי חיים. הטירוף בתחרות רק מבהיר לי שככה נראית הנורמליות.

    אז מתי אתה משדרג את השפם?

    השבמחק
  3. אל תדאג, גם באירופה אוהבים למגר מיעוטים

    השבמחק
  4. א. אני לעולם לא דואג.
    ב. כולם אוהבים למגר מיעוטים. פשוט יש כמה אומות שהחליטו לא לעשות את זה וחבריהן מתים משעמום ומגדךים שיער פנים ללא שום נאמנות למולדת.

    השבמחק