יום רביעי, 15 באפריל 2009

שבוע ההמלצות ממשיך

מסתבר שהשבוע יהיה כל יום פוסט קצר עם המלצה על משהו. שבוע הבא יהיה פוסט ארוך ומעניין. בינתיים אני שמח להמליץ על ראיון לחג שעשתה לעצמה שולמית אלוני [ויקי]

אני מאוד אוהב את שולמית אלוני. היא בהחלט אחת הדמויות שהשפיעו עלי. אני מאמין באידאלים שהיא מביאה. אני אוהב גם את הלהט שבו היא מביאה אותם. היא מזכירה לי את מה שאמר פעם המרצה בקורס מבוא לפילוסופיה יוונית. הוא אמר שהוא היה מעדיף להיות שכן של אריסטו, אבל אפלטון עושה את החיים יותר מעניינים. כך גם שולמית אלוני.

תגובה 1:

  1. לא אשכח לעולם אותו יום חורפי בבית ספר יסודי, כאשר נשארתי בבית מפאת מחלה (מדומה, מן הסתם) וראיתי תוכנית ללימוד אנגלית בה היה מעין פרופיל של הגב' אלוני. לא הבנתי הכל ולא ידעתי מי היא בדיוק ומה היא עושה, אבל התרשמתי שהיא אשה חכמה וחשובה וגמלה החלטה בלבי להיות כמוה כשאגדל.
    והיום, כשאני בוחנת את הישגיי עד כה, אין ספק שאיני משכילה וחשובה כמוה, אבל למצער אני יכולה לומר שמבלי לדעת זאת בתור ילדה - פיתחתי השקפת עולם זהה לשלה ואמונה בערכים שהיא מקדמת. ובזאת אנוחם.

    השבמחק