יום רביעי, 27 במאי 2009

הבהרה

למי שלא הבין - אני יותר מאשמח להיות האדם הראשון שנשפט על החוק המטופש הזה. יש כאן בבלוג הודאה שלי שלא רק שהפרתי את רוח החוק בעבר אלה שאני מתכוון להמשיך לעשות זאת בעתיד, אני מזמין את כל מי שרוצה להצטרף אליי בעברה על החוק וגם את מי שרוצה לתעד את האירוע.

לא יתכן שעוכר ישראל כמוני יסתובב חופשי ברחובות מדינת ישראל. חטאתי, פשעתי ויש להרחיק אותי מהחברה. העדויות נגדי רק הולכות ומצטברות. שימו לב לתמונה הבאה:
ניתן לראות אותי בברור משתתף בקרנבל בברזיל כאשר אני רוקד ושר וטוב לב. (האמת שדי קשה לראות, אבל הקפתי את עצמי בעיגול אדום). התמונה מוכיחה שיש ביכולתי לשמוח ולעלוץ אבל אני בוחר שלא לעשות את זה ביום העצמאות.

עוכרי ישראל שכמוני, הראויים לסיים את חייהם במחבוש, מסוגלים לנסוע בעולם, לשמוח ולחגוג. כאילו כדי להראות לגויים: אתם רואים, רק בארץ ישראל פני נופלים ואני מזיל דמעה. רק על מנת לעצבן את ממשלת ישראל היקרה אני לא מעלה חיוך על פני.

אם אתם שואלים אותי - מקומי בגרדום. ככה יעשה לעוכר ישראל.


*** הבהרה ***
בעקבות שאלות על הפוסט - התמונה אמיתית לחלוטין. לפני מספר שנים הייתי בקרנבל בריו. חוויה מאוד מומלצת. המארחים הברזילאים שלי פגשו חבורה של אנגלים שקנו תחפושות והתכוונו להשתתף במופע. כדרכם של אנגלים שניים מהם שתו עד לעילפון וכך אני ואחותי זכינו להשתתף בקרנבל. לצערי התמונה הזאת היא המזכרת היחידה מהאירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה