יום רביעי, 3 ביוני 2009

שלומי קעטבי

שלומי קעטבי - תזכרו טוב טוב את השם הזה. אתם בטח שואלים את עצמכם למה. במקום לספר סיפורים אצטט ישר מפיו:
בראיון לגלי צה"ל לרגל פרישתו מהמשטרה בתום יותר מ-30 שנות שירות, תקף קעטבי בחריפות את תושבי תל אביב. "אלה אותם אנשים שיוצאים כנגד המתנחלים, וגם אלה שהנכונות שלהם לתת למדינה היא אפס אחד גדול. הם יושבים שם בתל-אביב, מחנים את הג'יפ על המדרגות בשינקין, שותים אספרסו רגל על רגל ומרשים לעצמם למתוח ביקורת ולספר חוויות", אמר.

שימו לב לעברות החדשות שאותן מסמן לנו מר קעטבי:
  1. להתבטא כנגד המתנחלים
  2. חוסר נכונות לתת למדינה
  3. לשבת בתל-אביב
  4. להחנות את הג'יפ על המדרגות בשנקין
  5. לשתות אספרסו
  6. לשבת רגל על רגל
  7. להרשות לעצמך למתוח ביקורת
  8. להרשות לעצמך לספר חוויות
שימו לב לתחזית שלי. מר קעטבי ילך בדרך כל בטחוניסט ויצטרף לאחת המפלגות הביטחוניסמוסיות. בהמשך לחוקי הנכבה, הנאמנות והיהודית-דמוקרטית יתווספו החוקים החדשים וכולנו נשמח. כלומר, אולי לא נשמח אבל לא נרשה לעצמנו למתוח ביקרות. גם לא נספר חוויות. פשוט נשתוק ונאהב מתנחלים.

אני חייב להודות שלא הכל רע. אם מישהו יגרום לכך שיפסיקו להחנות ג'יפים על המדרגות בשנקין זה יהיה נהדר. בכלל אם יאכפו את האיסור לחנות על המידרכה עם ג'יפ או בלעדיו במרכז תל-אביב, זו תהיה ברכה.

6 תגובות:

  1. אין לי תגובה שנונה. רק רציתי להודיע שנהנתי לקרוא.

    השבמחק
  2. גם אני נהניתי מאוד. רק סייג אחד: קעטבי ידידנו אולי יצטרף למפלגה ביטחוניסמוסית, אבל חוקים הוא לא יזכה להעביר. רמז: זה קשור לצבע העור שלו. ואין לי אלא לברך על כך.

    השבמחק
  3. עוד פעם דופקים את השחורים? נראה לי שעד אז מופז יהיה ראש ממשלה ומטלון יו"ר הכנסת.

    השבמחק
  4. זוועה. יחד עם נסיון ההשתלטות על הוועדה למינוי שופטים והרצון להחזיר לשר הפנים את הסמכות לשלול אזרחות - הוגדשה הסאה מבחינתי. זה כבר ממש בלתי נסבל. ובכלל - תמיד מפחיד שוב (הוא הרי לא הראשון שהתבטא ככה) להיווכח שאדם שהיה אמון על אכיפת החוק שכח את אחד מעקרונות הברזל של השיטה - שאין עונשין על דברים שבלב, כלומר, מחשבות ורעיונות שאינם יוצאים אל הפועל. ובכלל התודעה הדמוקרטית המעוותת שלו. זו פשוט תערבות מבחילה של פאשיזם עם נסיון שקוף להחניף לקונצנזוס הביטחוניסטי במחשבה על כניסה עתידית לפוליטיקה.

    השבמחק
  5. א. אל תאמרי בטחוניסטי כי אם ביטחוניסמוסי.
    ב. אין ספק שסעיף 8 הוא המדהים מכולם. איך הם מרשים לעצמם לא רק להעביר בקורת אלה אפילו סתם לספר חוויות. הייתי מספר לך מה קרה לי אתמול בצפירה, אבל אני מעדיף להשפט על חוק הנכבה.

    השבמחק